Závady v jednotlivých bytových jednotkách

Toto fórum slouží k diskuzi, nad tím co nefunguje a je třeba spravit, nad řešením servisu a reklamací.

Re: Závady v jednotlivých bytových jednotkách

Příspěvekod Petr Váňa » 02 úno 2009 08:05

Jana píše:Já mám zas často pocit, že sousedi nade mnou si snad v bytě zařídili nábytkářskou dílnu: věčné bouchání, ťukání, vrtání – nebo si zničili podlahu a neustále ji opravují.

Ono asi staci pokud maji nejake to mrne jako my. Davno driv jsem bydlel taky pod rodinkou a nedovedl si predstavit co to tam proboha mohou delat, ted uz to vim ;) To dite by jste musela svazat aby nedelalo "skoro neustale" nejaky hluk, mezicas vypadnuti hracky z ruky ted u nej dela nekolik minut... A samozrejne i kdyz ma ve svem hracim koutku penovou podlazku, tak se zasadne trefi mimo, na podlahu...
Petr Váňa
 
Příspěvky: 481
Registrován: 06 čer 2008 15:56
Bydliště: DII - 1021/10

Re: Závady v jednotlivých bytových jednotkách

Příspěvekod lbrw » 03 úno 2009 15:44

pfl píše:
Rita Nej píše:Možná k tomu dojde časem, až si lidi poškodí provozem laminátové podlahy, tak je přikryjí kobercem.

:lol: jo tak to máte pravdu, zrovna dneska jsem uklízel na místě kde mají naše kočky jídlo a vodu a ty spáry jsou tam pěkně nabobtnalé, a to to vždycky pokud možno hned vytřu, ale stejně je to už po roce znát. Začínám uvažovat o výměně podlahy :lol: :lol:


Podlahy jsou velmi špatně udělané. Myslím, že se to netýká nebo netýkalo pouze našeho bytu. Linoleum neodpovídalo dle odborníků variantě "home standard", pod linoleem chyběla "stěrka" - tedy vrstva vyrovnávacího a částěčně i tlumícího materiálu. Na podlaze se po 3 měsících bydlení začaly vytláčet nerovnosti. Částečně v rámci reklamace a zbytek z vlastních financí jsme nechali udělat nové podlahy - kvalitnější, vícevrstvené linoleum, stěrka. Je to veliký rozdíl oproti předchozímu. Rozhodně to nyní tlumí lépe lození prcka a snad i pády čehokoliv, co mu projde rukama :D . Bohužel to znamenalo druhé stěhování...
Trošku se přikláním k paní Janě, bouchání a vrtání je stále dost, není vyjímkou od 7 ráno nebo po 22/24 večer. Což je v rámci sousedských vztahů dosti neslušné.
lbrw
 
Příspěvky: 174
Registrován: 11 čer 2008 14:43
Bydliště: DII - Herlíkovická 1021/10

Re: Závady v jednotlivých bytových jednotkách

Příspěvekod mtauf » 04 úno 2009 14:55

mtauf píše:Dobrý den,
dnes v noci mi prasklo sklo v jednom ze střešních oken. Máte někdo podobnou zkušenost? Zvláště pak s uplatněním reklamace, protože nevím, jak budu prokazovat, že to skutečně ruplo samo a ne po mém zásahu.
Díky


Nemohu se vzpamatovat z šoku. Volala servisní firma, že první zimu opravdu občas může dojít k prasknutí střešního okna a že nám jej v rámci reklamace vymění.
mtauf
 
Příspěvky: 337
Registrován: 12 čer 2008 10:13
Bydliště: C III - 412, Herlikovicka 1021/6

Re: Závady v jednotlivých bytových jednotkách

Příspěvekod Jana » 04 úno 2009 15:00

Tak to máte štěstí, to Vám přeju. Škoda že takových situací je tak žalostně málo.
mtauf píše:
mtauf píše:Dobrý den,
dnes v noci mi prasklo sklo v jednom ze střešních oken. Máte někdo podobnou zkušenost? Zvláště pak s uplatněním reklamace, protože nevím, jak budu prokazovat, že to skutečně ruplo samo a ne po mém zásahu.
Díky


Nemohu se vzpamatovat z šoku. Volala servisní firma, že první zimu opravdu občas může dojít k prasknutí střešního okna a že nám jej v rámci reklamace vymění.
Jana
 
Příspěvky: 290
Registrován: 09 črc 2008 11:48

Re: Závady v jednotlivých bytových jednotkách

Příspěvekod Arnošt » 03 bře 2009 07:48

závada v bj 101 - trpaslíci nepřežili zimu :|
Přílohy
1.JPG
Arnošt
 
Příspěvky: 284
Registrován: 11 čer 2008 06:19
Bydliště: 1021/2 = C1

Re: Závady v jednotlivých bytových jednotkách

Příspěvekod mtauf » 03 bře 2009 10:55

A to je dobře nebo špatně? Mně se takhle líbí úplně stejně jako předtím. :roll:
mtauf
 
Příspěvky: 337
Registrován: 12 čer 2008 10:13
Bydliště: C III - 412, Herlikovicka 1021/6

Re: Závady v jednotlivých bytových jednotkách

Příspěvekod vladislav.cerny » 04 bře 2009 09:14

Arnošt píše:závada v bj 101 - trpaslíci nepřežili zimu :|

Taková mrzutost. Jsou ti šmudlové alespoň členy SVJ Herlíkovická? A jsou pojištěni u Všeobecné trpasličí? Jestli nic z toho, tak možnost reklamace vidím dost pesimisticky. Zdraví Černý
vladislav.cerny
 
Příspěvky: 107
Registrován: 23 črc 2008 16:09
Bydliště: Herlíkovická 16

Re: Závady v jednotlivých bytových jednotkách

Příspěvekod mtauf » 28 kvě 2009 12:24

Zdravím,
potřeboval bych drobně osvěžit paměť. Reklamace na jednotlivé bytové jednotky se stále zasílají na reklamace@excon.cz nebo se změnou správcovské firmy se změnil i tento postup? Nějak se mi nedaří se dobrat správné procedury a nerad bych týdny čekal na vyjádření, že jsem to poslal špatně (stačí ty prodlevy, než Excon zareaguje).
Děkuji
MTa
mtauf
 
Příspěvky: 337
Registrován: 12 čer 2008 10:13
Bydliště: C III - 412, Herlikovicka 1021/6

Re: Závady v jednotlivých bytových jednotkách

Příspěvekod Jana » 28 kvě 2009 12:58

Osobně jsem zasílala reklamaci na Excon na konci dubna a začátkem května mi to hned přišli od Skansky vyřídit (byla to opravdu rychlost zatím největší). Novou správcovskou firmu máme od května, takže to bylo na hraně. Myslela bych ale, že závady spadají do rukou developera, s ním máme kupní smlouvy na byty a u něj je podle mě logické i nadále reklamovat závady v jednotlivých bytech. Nebo jestli záleží na typu závady? Možná to bude trochu jinak v případě havárie a jinak u běžné závady – asi by lépe odpověděl někdo z výboru.
mtauf píše:Zdravím,
potřeboval bych drobně osvěžit paměť. Reklamace na jednotlivé bytové jednotky se stále zasílají na reklamace@excon.cz nebo se změnou správcovské firmy se změnil i tento postup? Nějak se mi nedaří se dobrat správné procedury a nerad bych týdny čekal na vyjádření, že jsem to poslal špatně (stačí ty prodlevy, než Excon zareaguje).
Děkuji
MTa
Jana
 
Příspěvky: 290
Registrován: 09 črc 2008 11:48

Re: Závady v jednotlivých bytových jednotkách

Příspěvekod boby » 28 kvě 2009 13:27

Samozřejmě veškeré reklamace uplatňujte u developera, tj. EXCON development, s.r.o., který je Vaším sluvním partnerem. S reklamacemi nemá správce nic společného. Nový správce, tj. Pronia, s.r.o. řeší běžné provozní závady, které nejsou kryty zárukou za jakost ze strany developera. V případě havárie samozřejmě kontaktujte i nového správce (Pronia, s.r.o.), ale vlastní reklamaci vždy uplatňujte vůči spol. EXCON Development, s.r.o.

Snad jsem to vysvětlil dostatečně pochopitelně... :D
boby
 
Příspěvky: 48
Registrován: 11 čer 2008 08:21

PředchozíDalší

Zpět na Servis a reklamace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron