Upozornění správce na systém reklamací a údržby

Toto fórum slouží k diskuzi, nad tím co nefunguje a je třeba spravit, nad řešením servisu a reklamací.

Upozornění správce na systém reklamací a údržby

Příspěvekod Petr Váňa » 09 čer 2008 21:34

Kontakt na správce

Pronia, s.r.o. U Slovanky 7, Praha 8
mob. 602 465 057
tel. 226 531 714
fax 222 783 614
email: sprava@pronia.cz

Osobní schůzku prosím předem telefonicky domluvit.

Pouze v případě havárie nebo jiné naléhavé události mimo pracovní dobu volejte na telefonní číslo 777 776 642 (777 PRONIA).


Kontakt na výbor Společenství vlastníků jednotek

http://www.herlikovicka.cz
email: svj@herlikovicka.cz (email dojde všem členům výboru)

Petr Váňa, mob. 777 641 457
Lukáš Kalina, mob. 724 224 600
Martin Černý, mob. 605 215 530
Přílohy
20170622_K1021_nástěnka.pdf
(168.58 KiB) 15 krát
Petr Váňa
 
Příspěvky: 502
Registrován: 06 čer 2008 15:56
Bydliště: DII - 1021/10

Re: Upozornění správce na systém reklamací a údržby

Příspěvekod majabel » 24 čer 2008 12:25

Tak stavba už "pracuje". Bydlíme v přízemním bytě DII, roh sousedící s E, předzahrádka ven z podkovy. A dnes ráno mě uvítala podélná prasklina v omítce (aspoň doufám, že jen v omítce), 240 cm dlouhá, ve výšce cca 90 cm... ve zdi sousedící s E a pokračuje na zeď s oknem. Nic se s tím asi dělat nedá, ale je pravděpodobn, že určitě nebudeme jediní, tak si zkontrolujte bytečky. Má se to hlásit jako reklamace(radila jsem se se správcem).
majabel
 
Příspěvky: 184
Registrován: 12 čer 2008 16:54
Bydliště: DII přízemí

Re: Upozornění správce na systém reklamací a údržby

Příspěvekod PetrS » 24 čer 2008 22:25

Díky za info!! Ahoj, naprosto stejný problém jsme objevili včera v jedné z našich mezonetových místností. :-) Osobně čekám, že se tyhle prasklinky objeví i na více místech, přece jenom budova ještě pracuje.. V tuto chvíli asi nemá smysl s tím něco zásadního dělat, uvidíme jak se to časem vyvine. :-)
PetrS
 
Příspěvky: 66
Registrován: 11 čer 2008 08:33
Bydliště: C III

Re: Upozornění správce na systém reklamací a údržby

Příspěvekod Rita Nej » 25 čer 2008 15:09

Praskliny se často objevují kvůli vedru v současných dnech, dlouhodobá vedra můžou způsobit změny i v domech starých několik desítek let. Jak psala naše sousedka, určitě nahlašte na excon - skanskou, oprava by měla být v rámci záruky, dům ještě nevyschnul a bude pracovat.
Uvidíme po zimě, to bude teprve veselo ...
Rita Nej
 
Příspěvky: 646
Registrován: 10 čer 2008 11:26
Bydliště: Herlíkovická 12, Kbely

Re: Upozornění správce na systém reklamací a údržby

Příspěvekod lbrw » 25 čer 2008 22:47

Jsme v 1.patře, prasklinu máme taky cca 2,5m dlouhou, vodorovnou. Je na stěně se sousedním bytem. Myslím, že nezáleží pouze na teplotě ale i na postupném zatěžování domu (bytů) vybavením. Podle toho dům sedá.
lbrw
 
Příspěvky: 174
Registrován: 11 čer 2008 14:43
Bydliště: DII - Herlíkovická 1021/10


Zpět na Servis a reklamace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron